چه چیزی باید تغییر کند؟
نوشته شده توسط : ilmah

چه چیزی باید تغییر کند؟

بنابراین، اگر یادگیری و آموزش متفاوت هستند، و تفاوت یادگیری در مقابل آموزش مهم است، چه چیزی باید تغییر کند؟

برای شروع، ما - و به ویژه آنهایی که در موقعیت‌های نفوذ قرار دارند - باید مراقب زبان باشیم، بیشتر مراقب باشیم که کلمات "یادگیری" و "آموزش" را به جای هم استفاده نکنیم، بلکه باید از هر یک در جای مناسب خود استفاده کنیم.سالم ماندن

این ممکن است یک نکته بی اهمیت یا ساده به نظر برسد، اما زبان مهم است. زبان جهان را شکل می دهد.

در مرحله بعد، ما – به عنوان جوامع، به عنوان کسب و کار، و قطعاً به عنوان مربیان – باید تأکید بسیار بیشتری بر یادگیری واقعی داشته باشیم، از جمله آموزش (بله، این کلمه مناسب در اینجا است) به مردم در مورد یادگیری، در مورد چگونگی یادگیری. همانطور که مالکوم نولز می گوید، این یک واقعیت غم انگیز است که بسیاری از ما فقط می دانیم که چگونه به ما آموزش داده شود. این باید تغییر کند.

آنهایی از ما که در نقش‌های آموزشی سنتی هستند - یعنی نه فقط معلمان، بلکه همچنین والدین، مدیران و رهبران هر رشته‌ای - باید کمتر بر آموزش به معنای سنتی تمرکز کنیم و بیشتر روی اجازه دادن و ایجاد زمینه‌هایی که یادگیری می‌تواند در آن اتفاق بیفتد، تمرکز کنیم. اجازه دادن به ابهام، اتلاف وقت، سرهم بندی، پرسش، ریسک پذیری و شکست. (همه کلیشه های دنیای تجارت در اینجا اعمال می شود زیرا تجارت، زمانی که واقعاً به طور مولد دنبال می شود، یک فعالیت یادگیری است.)

در نهایت (در حال حاضر)، ما باید عمیق‌تر از میزان در هم تنیده شدن یادگیری و زندگی قدردانی کنیم.

یادگیری در داخل دیوارهای یک موسسه یا ساختار یک کلاس محدود نمی شود. در جریان زندگی اتفاق می افتد. به همان اندازه که در شناخت ریشه دارد، در جسمانی و احساسی نیز ریشه دارد. هنگامی که ما به یادگیری به این شکل روی می آوریم، تشخیص و استفاده از فرصت های بی شماری برای یادگیری که روزانه با آن ها مواجه می شویم بسیار آسان تر می شود.

برخی از این فرصت ها، البته، در زمینه آموزش به وجود می آیند. اما اکثریت قریب به اتفاق این کار را نخواهند کرد - زیرا آموزش و یادگیری به سادگی یک چیز نیستند.لینک دانلود فیلم ها رزمی

اصرار بر درک یادگیری در گسترده‌ترین و عمیق‌ترین معنای آن، فقط یک تمرین آکادمیک نیست. برای پیمایش در پیچیدگی‌های جهان و راه‌یابی به سوی حقیقت مشترک تا جایی که می‌توانیم، حیاتی است. اگر نگرش جزئی به یادگیری را صرفاً آموزش بدانیم، خود را به طرز خطرناکی محدود می کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: